Subject: Teabenõue - Sopi-Tootsi
From: <[email-masked]>
To: "'TA Info'" <[email-masked]>,'Mari-Anne Härma' <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 11:34:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meile teadaolevalt on Terviseamet teostanud Sopi-Tootsi tuulepargis
müramõõtmise. Sellest johtuvalt esitab MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
teabenõude korras järgmised küsimused, millele palume vastata ühekaupa:

1.	Missugustel kuupäevadel teostati mõõtmine?
2.	Kui palju oli kokku erinevaid mõõtepunkte, sh referentspunkte ja
elamukinnistuid?
3.	Mitmes mõõtepunktis korraga mõõdeti?
4.	Kui kaua kestis mõõtmine igas mõõtepunktis?
5.	Kui palju oli erinevaid eluruume, kus mõõdeti müra
sisetingimustes?
6.	Kui kaugel asus iga mõõtepunkt lähimast tuulikust?
7.	Kas iga mõõtepunkti suhtes tehti kontrollmõõtmine (tuulikud
seisavad)?
8.	Kui mitu mikrofoni oli igas mõõtepunktis korraga kasutusel?
9.	Kuidas tuvastati registreeritud helilainete levimise suund?
10.	Missugused olid mõõtmisel rakendatud parameetrid („sampling rate“
jne)? Palume üksikasjalikult kirjeldada.
11.	Missugustes sagedusvahemikes mõõdeti?
12.	Missugust oktaavriba kasutati?
13.	Kas tuvastati tonaalset müra?
14.	Kas tuvastati impulssmüra?
15.	Missugused olid ilmastikutingimused mõõtmise ajal (tuulekiirus,
tuulesuund, õhutemperatuur, suhteline õhuniiskus, pilvisus)?
16.	Millal ja kus on võimalik tutvuda mõõtmisaruandega?

Lugupidamisega / Regards,

***************
Urmas Maranik

MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
Telefon: +372 516 28 26

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://www.facebook.com/mtu.looduse.inimeste.eest

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>